poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Czeeeść!

Cześć, witam wszystkich :) Ja dziś jestem pozytywnie nastawiona do życia. Wczoraj u mnie była burza, a ja za nią nie przepadam, więc... :(
Komu się podoba nowa piosenka Katy Perry- Last Friday Nigth? Mnie się podoba, choć wiem że nie wszystkim. Mojej koleżance A. się nie podoba, szczególnie ten moment z saksofonem :\ Zdecydujcie sami i proszę o odpowiedź w komentarzach.
          Jak każdy pewnie wie, że 16 lipca b.r. odbył się ślub Anji Rubik i Sashy Knezevica. Uroczystość odbyła się na Majorce w wierze prawosławnej. Sama Anja potwiedziła, że zmieniła swoje nazwisko na Knezevic (teraz będzie panią Anną Knezevic :) ), lecz w branży modowej nadal będzie Anją Rubik. Piękna Top Modelka miała na tę uroczystość aż 3 suknie!

A ja przygotowałam dla Was kilka zdjęć:







W niedzielę 31 lipca, Ania wpadła na forum Dzień Dobry TVN i odpowiedziała na kilka pytań czytelników. Na zapis tej rozmowy zapraszam na: http://dziendobrytvn.plejada.pl/0,1675,artykul,,1,czat_z_anja_rubik,czaty_detal.html



Jeszcze na koniec chciałam dodać teledysk piosenki na DZIŚ. Będzie to Katy Perry- Last Friday Night



Do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Ta piosenka jest super. I pojawia się w niej Rebecca Black. Fajny blog, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą piosenką dnia, no i fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heej ;*
    Oczywiście- mogę napisać coś o twoim blogu. Ale myślę, że jeżeli będziesz mieć ciekawe notki, to potencjalni czytelnicy- sami będą wchodzić, czytać, komentować, obserwować < 3
    Powiedz mi tylko, jaką chcesz tą reklamę < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tą piosenkę Katy Perry ;) Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Katy jest świetna :))
    a co do ślubu Anji, to jej sukienka mi się nie podobała :( wolę takie długie, do samej ziemi

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog :) Mnie również podoba się piosenka Katy ;) A sukienkę Anji pierwszy raz widziałam ;) Ale moim zdaniem ładnemu we wszystkim ładnie ;) Zapraszam do mnie ;) http://simplynototherwise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. "Komu się podoba nowa piosenka Katy Perry- Last Friday Nigth? Mnie się podoba, choć wiem że nie wszystkim. Mojej koleżance A. się nie podoba," W każdym zdaniu słowo "podoba". Popracuj trochę nad stylistyką. ; P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się po prostu zakochałam w tej piosence ;)

    ob. i liczę na to samo ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej ,,Haniebna"! Bardzo Ci dziękuję, za tą sugestię, naprawdę :) Sama niedawno to dopiero zauważyłam. Jest to bardzo głupia moja wypowiedź. Obiecuję się poprawić- dzięki :)

    OdpowiedzUsuń