wtorek, 9 sierpnia 2011

Hello!

Dziękuję wszystkim za ciepłe i życzliwe słowa w komentarzach. Od razu jest mi milej ;) Dziś post bardzo krótki, bo jestem zajęta. Jutro się postaram ;)
           Chciałabym podziękować za wszytko mojej nowej internetowej koleżance- hoopy-style.blogspot.com Hoppy jest bardzo fajna, wszystkich zapraszam na jej blog :)
Ok, dziś kolejna piosenka. Wybrałam Britney Spears- I wanna go. Jest w miarę fajna, choć nie przepadam zbytnio za Brit. Zapraszam do oglądania, kochani.
Do zobaczenia, pa :)

6 komentarzy:

  1. Ja tam lubię Britney za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz, fajny blog
    Zapraszam ponownie !

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za Brit i trochę za bardzo ta piosenka podchodzi pod umcy-pumcy nie w moim stylu, ale na dyskoteki dobra ;)
    powodzenia w prowadzeniu bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny teledysk i piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za Britney, zwłaszcza że ta piosenka leci w radiu i już trochę mi się przejadła. powodzenia w prowadzeniu bloga, chcesz się poobserwować? :)

    OdpowiedzUsuń