środa, 10 sierpnia 2011

Kasia Struss



Cześć kochani! Dzisiejszy post chciałam poświęcić na informację o Kasi Struss.
A więc.. Nasza polska Top Modelka Kasia Struss, a właściwie Katarzyna Strusińska zajmuje 13. miejsce na liście światowych modelek ,,Top 50 Models" w 2010 roku. Zaczynała swoją karierę, jako 16 latka. Wtedy to poznała właścicielkę Avant Models, a ta została jej osobistą agentką. Kasia pozowała dla Miu Miu, Chloe, Alberta Ferretti, Dolce&Gabbana, Gucci, Valentino i wiele innych światowych marek. Na początku 2010 roku Kasia wystąpiła w amerykańskim Vogue. Sesja poświęcona była marynarkom, a Struss miała na sobie ubrania od Galliano, Marco Jacobsa i Luisa Vuitton. Fotografem natomiast był David Sims.Chciałabym pokazać Wam kilka zdjęć właśnie z tej sesji:





A teraz jeszcze kilka innych zdjęć Kasi:







Podobają Wam się takie posty? Mam ich robić więcej? Proszę, napiszcie :) A teraz nutka na dziś:







Kocham tą piosenkę! Kocham jej nową płytę! Kocham Beyonce!

14 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Kasie ;) Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia jest bardzo ładna modelką.. Kazdy Twój post jest inny i za to ten blog jest fajny .. Mieszaj kategorie. ;]

    pzdr i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ją lubię, :D
    Świetny, blog, dodaje się do obserwatorów! Liczę na to samo :*
    http://asiaa-przybycien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no blog masz bardzo fajny!<3 Kasia Struss bardzo łaaadna, ale ta sesja mi się nie podoba :)

    odwiedź&skomentuj mojego bloga, proszę<3
    http://jo-styleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się ale nie podoba mi się na zdjęciach z sesji i na 3 od końca. ; P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej. Super blog.! Bardzo lubię blogi, które w większości są w charakterze Twojego bloga ;))
    Odwiedzisz mój.?

    Z góry dziękuję i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Faajno, faajnoo ; 333

    hoopy-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia Struss wymiata <3


    Na moim blogu pojawiła się już pierwsza notka z serii "New faces", która ma na celu przybliżenie Ci osób z ogromnymi szansami na odniesienie wielkiego sukcesu w świecie mody.
    W wolnym czasie - Wejdź, przeczytaj, zobacz i wyraź swoje zdanie :)

    LINK: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/08/new-faces-first.html

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Kasię mam tylko nadizeję, że nie wpadnie w sidła anoreksji.

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękna !
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    też lubię tą piosenkę, pzdr. ;*
    scarlett-tomorrow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest ładna, ale ma strasznie ostre rysy twarzy. Jednak tym samym zapadają w pamięć ;).

    Zapraszam do zabawy (która trwa do jutra): http://sleepingbeauty0.blogspot.com/2011/08/gosowanie.html
    +dodałam do obserwowanych (i liczę na to samo) ;)

    OdpowiedzUsuń