sobota, 17 września 2011

Przepraszam!

Kochani, tak strasznie przepraszam, za ten ogromny zastój... Ostatnie trzy tygodnie wakacji byłam w Anglii, i nie chciałam sobie zawracać nim głowy. Poza tym, rok szkolny :( Przepraszam jeszcze raz wszystkich, za to, że Was zawiodłam :( Postaram się naprawić moje błędy :) Chciałam zapytać się Was, o czym chcielibyście, aby był mój blog. Proszę, napiszcie w komentarzach :D Ostatnio byłam w Butiku, którego kocham nad życie! Kupiłam przecudowną sukienkę, bokserkę i kilka drobiazgów. Są naprawdę ślicznie. Ostatnio wyczaiłam genialny blog: ankyls.blogspot.com Polecam serdecznie, jest wprost zabójczy! A sama Ankyl jest prześliczna :P
Mam strasznie dużo lekcji na poniedziałek, a sam poniedziałek 5 kartkówek. Masakra po prostu. Proszę o komentarze, i jeszcze raz przepraszam. A za komy na pewno się odwdzięczę!
Kocham- Wasza Ivy :***

3 komentarze: